Cykelgudstjeneste

Så ta’r vi cyklerne frem – og kører ud på søndagstur… 😃🚴‍♀️✝️
Søndag den 7. juni er gudstjenesten delt op i tre: Vi mødes i Højmark Kirke kl. 9.00, hvor vi synger salmer m.v. 🎶 Herefter cykler vi til Velling Kirke, hvor vi hører prædikenen og synger endnu en salme eller to. Og herefter cykler vi videre til Lem Kirke, hvor der vil mulighed for at deltage i nadveren – og synge endnu et par salmer. 🥖🍷🎶  Undervejs på cykelturen serveres frugt og vand – og efter sidste etape i Lem serveres sandwiches i kirkehuset. 🥪🍏🍇🍉😇
– Hvis man ikke ser sig selv som cyklist, er man hjerteligt velkommen alligevel. Der vil også være mulighed for at blive transporteret i bil mellem kirkerne.
– Del gerne opslaget, så vi får rigtig mange cyklende kirkegængere ved denne anderledes gudstjeneste! 🚴‍♀️✝️😇